A reklámozás folyamatának fejlődése és alakulása

A reklámozás tevékenysége hosszú folyamaton ment keresztül azáltal, hogy hogyan fejlődött a technika az évszázadok során. A média piaca egy állandóan változó terület, melyhez a vállalatoknak és a reklámozás szakembereinek folyamatosan alkalmazkodnia kell, hogy tudják tartani az iramot.

A reklámozás folyamatának fejlődése és alakulása

A reklámozás első fázisában csak néhány nagyobb és tehetősebb vállalat engedhette meg magának bármelyik médiumban történő hirdetésfeladást, mellyel csak még inkább növekedtek a bevételeik. A kilencvenes években már sokkal szélesebb körben vált megszokottá a médiumok nyújtotta lehetőségek kihasználása, és persze sokkal nagyobb volt reklámozásra való igény is, hiszen látványos volt az általa elérhető eredmények is. A reklámozás változásának következő fázisában vezető pozícióba már az internet került és a többi médium a háttérbe kezdett szorulni, ami a mai napig sem változott meg, melyhez a szakembereknek kötelező jelleggel alkalmazkodnia kellett.