Mit vár el a mai fiatalság a marketingtől?

Mit vár el a mai fiatalság a marketingtől?

A Z generáció minden tekintetben nagy kihívást jelent az online ügynökségek számára. Köztudott, hogy a mai fiatalok sokkal kevesebbet olvastak és a Z generáció tagjai hipergyorsan hoznak döntéseket arra vonatkozóan, hogy mi az, ami érdekli őket és mi az, ami nem. Például egy e-mail tárgysora nagymértékben befolyásolja a levél megnyitásának arányát. Persze ahogy egyik korcsoportnál, így náluk sem érdemes általánosítani. Vannak trendek, amiket az on-line ügynökség természetesen figyelembe vesz, de ettől függetlenül azokat sem szabad szó és hosszabb olvasnivaló, tartalom nélkül hagyni, akik a kortársaik zömétől eltérően szeretnek olvasni és erre szánnak is időt.Az online ügynökség szerint rövid, informatív, személyes és érdekes tartalmakkal lehet felkelteni leginkább a fiatalok figyelmét. Tehát a helyes arány mondjuk egy e-mailen, hírlevélen belül néhány mondat és sok kép, valamint rövid videós tartalom. A fiatalok zöme okostelefonon keresztül fogyaszt tartalmakat, ami szinte hozzá nőtt a kezükhöz és mindig náluk van, ezért tartalmainkat sose felejtsük el telefonra is optimalizálni, hogy könnyen olvasható és befogadható legyen. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy ennek a generációnak már természetes, hogy e-mailen keresztül kap személyes ajánlatokat kedvenc márkáitól.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Mit vár el a mai fiatalság a marketingtől?
Previous post Kifejezetten hatékony az ultrahangos kezelés
Mit vár el a mai fiatalság a marketingtől?
Next post Elektromos kisautó ajándékba